Wyszukaj na stronie
Jesteś tutaj już od sekund
Szkoła Podstawowa nr 1

WYCIECZKA KLAS ÓSMYCH

Dodano dnia: 21.05.2019

W dniach 11.05.2019 – 17.05.2019 klasy ósme naszej szkoły pojechały na wycieczkę na Słowację.
Wyjechaliśmy wcześnie rano i o godzinie 21 mogliśmy już podziwiać piękne widoki miejscowości Sturowo, gdzie była nasza baza noclegowa. Każdy dzień był wypełniony wieloma atrakcjami. Najpierw pojechaliśmy na wycieczkę do Budapesztu, gdzie zwiedziliśmy między innymi Bazylikę św. Stefana oraz Plac Bohaterów. Upajaliśmy się też widokami nad Dunajem. Byliśmy również w Esztergomie i Szentendre. Mieliśmy także okazję zrelaksować się w wodach termalnych na basenie w Sturowie. Trzydziestostopniowy upał sprawił, że poczuliśmy się jak na wakacjach. Szczególną atrakcją dla wszystkich była jednodniowa wycieczka do Wiednia.  Zwiedzaliśmy tam między innymi Katedrę św. Szczepana oraz Muzeum Natury.
Ostatni dzień upłynął nam na spacerowaniu po okolicy i błogim leniuchowaniu przed długą podróżą.
Wycieczka była SUPER! Mogliśmy spędzić nasze ostatnie wspólne chwile na świetnym wyjeździe. Bo przecież już niedługo każdy pójdzie w swoją stronę…